Välkommen till min nya blogg!

Bloggen som du just nu hàller pà att läsa är inte enbart en ny blogg utan den är ocksà kännetecknet nàgonting nytt.

Jag har nu varit i Frankrike sedan den första september. En del studier, en del saxofon och ganska mycket flum har det blivit av under dessa mànaderna som jag tillbringat i det här landet. Jag har, förutom ett flertal kilo material som jag idag slängt för att slippa betala för övervikt pà flygplatsen även lyckats förvärva en del kunskaper i franska, som jag lyckligtvis inte kastat i soptunnan... Efter en tid i Frankrike tar jag nu flyget vidare mot Grekland.

Du, käre läsare är välkommen in till den magiska världen... Nej du... Detta är en blogg för att hàlla kontakten med de som jag känner i Sverige. Detta är ingen fiktiv berättelse utan en blogg om vad som händer mig när jag nu reser vidare.

Välkommen hit
//Johny-G

Kommentarer
Postat av: Quentin

Merci de souhaiter la bienvenue - il n'y a presque que ça que j'ai compris XD

Bonne chance pour la quête, et je d'aiderai ! ;-)

2008-06-08 @ 19:00:35
URL: http://superclavier.skyrock.com/
Postat av: Quentin

Tu sais, après mon article sur toi et ton départ, je me suis dit que je ne peux pas continuer mon blog Superclavier...

Je cherche donc un titre pour un nouveau blog... As-tu une idée ?



Tu me manques déjà... :'(



Et Clémentine, la violoniste, t'a écris un commentaire sur mon blog Superclavier pour te dire au revoir. Eva aussi, elle te dit à bientôt !



KYM ;-)

2008-06-08 @ 19:14:14
URL: http://superclavier.skyrock.com/
Postat av: Erica

The quest for the truth! Sounds good! Du vet ju vem du kan fråga också... ^^

Vad tror du om Jesus förresten? Är Han Guds son? Är Bibeln sann? Man kan ju anta att du tror det, pingstvän och döpt som du är, men ibland undrar jag faktiskt. Om du trodde det, varför skulle du då leta efter sanningen... :p



Hur som helst så ska det bli kul med att läsa om vad som händer då du reser vidare! :)



Have fun! :)

2008-06-08 @ 20:42:14
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Josefine

Heej Jonn :)

Ha det så roligt i Grekland, hoppas det blir mycket spelande för dig ^^

2008-06-08 @ 21:20:55
URL: http://josiec.blogg.se/
Postat av: Denise

Jag vill döda dig för att du är utomlands hela tiden. Men när du kommer till Sverige, då jäklar ska ett soulband bli av! :)

2008-06-09 @ 15:07:27
Postat av: K,

Lycka till på din färd, och försök att inte tappa bort dig i jakten på sanningen. Det är så många som har tappat bort sig själva i den jakten att man kan lära av dess misstag. Ta livet med en nypa salt, my friend, och simma lugnt i farliga vatten.

2008-06-10 @ 19:26:49
URL: http://letssavetheworld.blogg.se/
Postat av: Quentin

Et je veillerai personnellement à ce que tu ne perdes jamais tes connaisances du Français ! :p

Rassure-toi, je t'ai toujours pris au sérieux, sauf quand tu parlais d'invasion de la France XD

J'espère que tu n'as alors pas payé trop cher à l'aéroport ! ;)



Vi ses och lycka till i Grekland !

2008-06-11 @ 10:03:05
URL: http://superclavier.skyrock.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0