!!!!jeH

Jag har last pa diverse bloggar och forstatt att den svenska regeringen haller pa att flippa ur av radsla for terrorister. Nu vill de stanga in hela det svenska folket i ett kontrollnat for att fa tag i alla hamska elaka sma terrorister som tanker spranga Sverige i bitar...

Jag med anledning av detta kommit fram till att jag maste borja gomma mina budskap bakom kryptiska kamofleringar. Alltsa fran och med nasta rad kommer ingenting pa den har bloggen att betyda vad som star skriver:

Nu borjar vi. Jag sitter pa ett cafe och har annu inte bestallt nagon dricka. Tillfallet ar perfekt for att sla till for i baren sitter en riktigt pingla och ser uttrakad ut. Tyvarr vaktas hon av tva feta greker och och jag funderar pa hur jag basta ska locka bort dem. Kanske om jag bestaller en bira (ol) och staller dem framfor ogonen pa dem, da kommer de troligtvis att tappa fokus och jag kan na mitt byte. SHIT! Det kanns som att nagon laser vad jag skriver. Han ser inte svensk ut men det ar mojligt att han gommer en mobilkamera i jackfickan. Kanske kan han till och med prata mitt sprak?! Onej han kommer att avsloja mina planer for de tva feta grekerna och jag kommer att bli mos... Vad ska jag ta mig till? Jag undrar varfor de inte kan lamna mig ifred.  Den dar pinglan i baren vill anda inte ha de dar tva feta gubbarna... Jag maste fortsatta att slipa pa min plan

Vadret harnere ar fint och valdigt varmt. Man skulle till och med kunna tillsta att det ar hett har nere. Det finns tillfallen da solen ar sa varm att man steks. En latt bris lagger sig over stranden och ett djup andetag av samtilga badgaster kan horas. Sanden pa stranden branner fotterna men det ar ingen som bryr sig om det for solen skiner ju... Alla ar glada, utom de tva feta grekerna vid sidan om pinglan i baren...

Om ni fortfarande ar kvar pa linan nasta gang sa hors vi igen.
//Johny-G

Kommentarer
Postat av: Erica

Hmm som i "Det var verkligen värt att tänka på." eller Hmm som i "What the..!? =/"..? ^^



Jupp.. den svenska regering has gone MAD! =/

2008-06-30 @ 01:57:16
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Quentin

O_o J'ai du mal à comprendre ce que tu écris... Et je comprends des choses bizzares, ça fait peur...

Je suis vraiment désolé :'(

2008-06-30 @ 09:59:47
URL: http://superclavier.skyrock.com/
Postat av: Quentin

Je viens de me trouver un nouveau slogan, et j'espère qu'il va te plaire :



Musicbound for life !



Passe voir la fin de mon blog si tu as le temps ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0