Johny-G

Fy tusan va roligt det blir for diverse folk att aka till Gran Canaria och arbeta i tre veckor! Ni kommer att trivas! Se till att flumma ordentligt om ni far tid ;)

Jag har spelat lite... Igar natt gjorde jag ett gig for riktiga dinosaurier. Bara gamla stotar fran England, nan hollandare och tva svennar var dar... Jag hade som tur var forberett showen for den typen av publik... Ja, om jag hade kort bebop for dem hade de fatt spunk. Nu blev det mest gamla "klassiker" som 'Bridge over troubled water' och nan gammal Elivs... Tanterna var lyriska nar jag spelade Elivs och tack vare honom sa forlat de mig for att jag smygit in lite jazz i forestallningen ocksa... Glada var de :)

Jag har inte haft sa mycket tid for stranden och annat sant som man kan tankas gora harnere men daremot har paronen halsat pa... Det ar roligt att se hur mannsikor kan forandras... Speciellt pappa har blivit, ja, kan man saga battre? ;) Han ar liksom mer balanserad harnere i Grekland an hemma i (regniga) Gavle... Jag tror att aven om han atervander dit nan gang sa kommer det att hanga i sig. Skojigt ar att han aven hittat, eller snarare haft tid for att utveckla den djupare sidan av honom sjalv... De antika grekerna ar ju kanda for deras filosofi, mattematik och jag undrar om inte atmosfaren av denna tiden fortfarande hanger kvar over markerna... Naddsudd kallar vi det nar vi sitter och filosoferar over varldsordningen och annat.

En annan greja ar ju att efter en tid pa skilda hall uppskattar man ju varandra mera. Man behover liksom inte langre smahugga pa varandra hela tiden som man gjorde forr...

For ovrigt ska jag ut i manskenet nu... Kanske har till och med nagra andra turister vaknat till nu efter en hard dags solande pa stranden. Den som lever far se

Ha de gott
//Johny-G

Kommentarer
Postat av: Quentin

C'est bien, ces concerts...

[Je ne sais pas quoi dire d'autre sur cet article...]

2008-07-12 @ 17:46:20
URL: http://superclavier.skyrock.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0